Thursday 22 May 2008

Shopping di Walthamstow Market - 22 /5/08

Hari ni lepas hantar sauqi dan saiyyidi pegi sekolah 3 mak dara memulakan perjalanan ke Walthamstow Market. Dari rumah aku kira-kira 1 jam perjalanan...campur traffic jam lagi...At last pukul 11.00 pagi kami sampai...kat market tu..

Hari ni weather cantik so ramai orang berniaga..seperti biasa kedai M&S yang kami tuju dulu..so dapat ler beli 2 seluar slack M&S dan Ana dan Ros beli skirt labuh..'untuk pakai kat rumah!??'. Aku beli blaus BM...hmmm...frust balik rumah terus sarung...ngam-ngam jer...boleh ler pakai tapi tak selesa...nak tukar jauh pulak nak pegi..jawabnye kena sedekah kat sapa-sapa yang muat...ina...ateh..berkenan tak???


Pastu jalan-jalan aku terjumpa cadar ni...warna favourite tu..biru!!...rega?? murah jer £15.00. Yang aku suka dia 100% cotton pastu cadar tu ada 2 pieces sekali dengan duvet serta 2 sarung batal...tanpa berfikir panjang aku terus jer beli...


Kalu dah datang sini aku memang giler memborong buah-buahan, sayur-sayuran..murah giler..seme item 1 bakul £1.00..Ari ni aku beli anggur hijau 4 pek £1.00...kalu kat Tesco 1 pek tu dah £1.50...hmmm...murah tak????

No comments:

Post a Comment