Monday 27 October 2008

Jamuan 3 in 1

Hari ni..tiba giliran aku buat open house cum farewell party...sajer aku pilih akhir bulan Syawal sebab nak buat sekali dengan majlis hari lahir Saiyyidi...senang sikit 3 in 1 gitu...

Menu hari ni...Nasi Beriani, Ayam Masak Merah, Opor Daging, Acar Tanjung Puteri dan Lemang. Desert Agar-agar Santan dan Puding Lemon hasil buatan sahabatku, Roha Longford. Ditambah pula dengan Roti Jala & Kari Ayam oleh Anizan Putney serta Kek Carrot serta Cheese Topping oleh Nor Croydon. Terima kasih daun keladi...next time boleh bawa lagi! Dengan adanya juadah-juadah korang...bertambah meriah ler juadah open house aku hari ni...Alamak! Gambar tak der ler...itu ler dok ralit melayan tetamu aku terlupa nak snap gambar makanan tersebut...so tak dapat nak tepek gambar kat sini..hu..hu..hu..


Ni..group pertama datang bertandang...Izan + Firdaus & co , Mas + Fadhil & co, Roha & Halim, Ros & co serta En. Bakar. Rumah aku kat UK ni..kecik so kena ler jemput tetamu ikut syif..kalau serentak tak muat ler pulak...


Group ke-2, Ratna & Jai serta Fauziah & Suami. Group ke-3 dari Homer Green...Kak Wan, Julia, Ena + Andy & Co, Suriani+Hanif & co. Group ke-4 dari Croydon, Zarina + Shamsul & Co.




Last sekali group terakhir dari Putney, Anizan + Faiz & co, Farid dan anaknya Aira serta Mazni + Kamal & co dari Slough.

No comments:

Post a Comment